Deep spiritual and universal understanding

Higher Selves - the eternal truth

Deep spiritual and universal understanding


Fra evighed til evighed

I evigheden er der os og den evige tilstand. Den evige tilstand er evig, fordi vi er evige. Vi alle besluttede os for, i samhørighed og med fællesskabt 100 % kærlig tankeenergi, at skabe universer. De rene og kærlige kodede tankeenergier skulle samles i et infinitesimalt punkt, der er så småt, at der ikke umiddelbart er nogen måde at måle værdien på. Denne inifnitesimale punkt blev ustabil og kollapsede. Et univers var skabt, og vi så, at det var godt. Universet udvidede sig som en ballon, der bliver pustet op. Vi så, at dette var godt. Sorte huller, galakser, stjerner, planeter, kometer og asteroider blev skabt over tid, og vi så, at dette var godt. Hvert univers der blev skabt, har sit eget sæt af fysiske love og dimensioner. Vi så, at dette var godt.

I universet, i et helt bestemt solsystem i en galakse kaldet Mælkevejen, blev en planet formet. Denne planet skulle bære liv. Vi så, at dette var godt. Planeten udviklede mange typer liv og over tid blev et bestemt væsen til. Dette kødlige væsen skulle kaldes mennesket, og vi så, at dette var godt.

Det kødlige menneskes krop skulle have en sjæl. Kroppen blev en rustning for sjælen. Vi så, at dette var godt.

Mennesket skulle regere på  Jorden og sprede kærligheden budskab som oprindeligt kom ”uden for” universet i den evige tilstand fra Virkelighedsmenneskerne. Denne kærlighed skulle sprede sig og dominerer Jorden og menneskernes måde at leve på. Vi så, at dette blev problematisk for det kødlige menneske er egoistisk, selvisk og magtsyg. Mennesket blev destruktiv over for den verden, de levede i og ødelagde naturen omkring dem. Samtidig bekrigede de hinanden , fordi de hver især havde en forskellig tro. Troen blev opdelt i religioner, som adskilte menneskerne endnu mere. Vi så at dette var skidt.

Det skulle dog ske, at enkelte mennesker levede livet med en sandhed i deres hjerte, som var den sandhedsviden alle havde ventet på for at forene menneskerne. Denne sandhedsviden skulle mærkes og føles i hele kroppen og sjælen og skulle gøre menneskerne godt. Vi så, at der var håb.

Kærlighedens budskab blev spredt, følt og mærket blandt alle mennesker, og denne sandhedsviden samlede menneskerne. Menneskerne levede i samhørighed med kærligheden som det eneste rigtige redskab at bruge i alle situationer. Kærlighedens kraft er større end alle andre kræfter. Menneskerne så, at denne sandhed bragte dem hjem igen. Hjem til den evige tilstand hvor ubetinget kærlighed til sig selv og andre eksisterer i ligeværdighed. Og vi så, at dette var godt.  

 


Skabte Gud universet?

I Det Gamle Testamente (1. Mosebog, kap. 1, vers 1-31) står der skrevet, at Gud skabte lys og mørke, himmelen og jorden, dyrene og planterne og mennesket på seks dage og hvilede på den syvende og Gud så, at det var godt. Ifølge kristendommen er Gud faderen, sønnen og helligånden, som forstås at Han skabte alt, trådte ned på jorden i form af Jesus Kristus hans søn, og at Helligånden er overalt på jorden. Gud er treenig i den kristne tro og er evigt elskende, barmhjertig og tilgivende, hvilket de fleste troende og religiøse vil argumentere for sandt. Skabte Gud alene hele universet og alt deri, som Bibelen skriver? Troende og religiøse tror på, at Gud skabte vores univers og alt der er deri, men hvis Superstrengteorien fortæller, at der eksisterer mange universer, hvad skabte Gud så i disse universer og hvorfor, og hvilke slags væsener lever i disse universer? Det er formentlig spørgsmål, vi aldrig får svar på, men Gud er mange ting. Det banebrydende omkring Gud følger herunder. Gud er så sand, som alt andet. Der ligger bare mere bag Gud, end vi går og tror. Dette ses i 1. Mosebog kapitel 1 vers 26, hvor der står skrevet:

 

Så sagde Gud ”Lad os skabe et levende væsen, der ligner os[1]

 

Er Gud omnipotent? Er Gud den ene store skaber? Er Gud din Gud, eller har du andre guder, som du tror på? Hvorfor siger Gud ”Lad os skal skabe et levende væsen, der ligner os”? Er der tale om polyteisme?

Dette er blot få ud af mange spørgsmål, man kan stille sig selv og søge svar på. Disse svar kan man blandt andet få gennem meditation, mindfullness og/eller meditativ bøn. Nogle personer hævder, at Gud har talt direkte til dem. Dette er blandt andet tilfældet for amerikaneren Neale Donald Walsch. Denne mand har skrevet mange bøger i serien kalder `Samtaler med Gud`. I disse bøger har Neale en dialog med Gud. Neale stiller Gud spørgsmål, som han får svar på. Gud taler til ham om alt. Alt fra skabelsen af universet til moralske og etiske emner samt liv på andre planeter. Neale er den mest kendte mand, som hævder, at han har haft en direkte dialog med Gud. Enkelte vil påstå, at han har haft kontakt til sit højere selv. For hvad er et højere selv egentlig, og hvor hører den hjemme? Er højere selver, i stedet for Gud, skaberne af universerne, og alt der er deri?

 

 

 

 


Vi er evige og skabende

Vi mennesker holder oprindeligt til ”uden for” universerne i en evig tilstand kaldet Evighedstilstanden. Denne tilstand eksisterer ikke i universerne, da partikler ikke findes her. Udgangspunktet er, at alt hvad der eksisterer i universet/universerne vil aldrig vare evigt. Dette vil sige, at alt hvad der eksisterer i universet/universerne vil med tiden forsvinde, og intetheden er resultatet. Dette gælder for alt materielt; partikler, atomer, molekyler, celler, organismer, mennesker, planeter, solsystemer, galakser og sorte huller. Alt dette vil med tiden ophøre med at eksisterer, da disse er bundet til Higgs-feltet. Principper, regler og fysiske love er uden betydning i Evigheden. Man kan diskuterer, hvilket ord der skal bruges til at beskrive, hvad Evigheden er og indeholder, men ord i sig selv er begrænsende. For selvom der ikke eksisterer fysisk materie i Evighedstilstanden, er dette ikke lig med, at der ingenting eksisterer i Evigheden. I første linje i dette afsnit står der skrevet, at mennesker/mennesket eksisterer ”uden for ”universerne i en evig tilstand. Dette er sandt, men mennesker eksisterer ikke i Evigheden som kødlig/atomar form. Mennesket eksisterer som en evig tilstand. Virkelighedsmennesker er den komplette virkelige version af mennesket, deraf ordet Virkelighedsmennesker. Virkelighedmennesket er den højeste eksistentielle form af mennesket netop fordi, Virkelighedsmenensker er alle, der har været, alle der er, og alle der nogensinde vil eksistere for evigt i Evighedstilstanden. Selve Evighedstilstanden defineres ud fra Virkelighedsmenneskerne, da denne tilstand eksisterer grundet Virkelighedsmenneskernes eksistens. Virkelighedsmenneskernes sande form og figur kan ikke beskrives med ord. Vi er 100 % evige intetkønsindividualiteter i bevidsthedslegemer. Vi er bevidste menneskeselver, som er selve energi-udsenderne.

Ovenstående billede er taget af forfatteren selv. Jeg fandt figuren (som kunne forestille Gudselver, som "står" sammen side om side") og bakken på et marked, og måtte bare købe dem. Ametyst og rosakvarts fik jeg af min mor. Efter billedet blev taget brugte jeg appen `LiveCollage` til at redigere billedet.

 

Virkelighedsmennesker kan beskrives af en række ord som, er: Virkelighedsmennesker, Bevidsthedsmennesker, Evighedsmennesker, Multimennesker og Gudselver (på engelsk: Higher Selves, God-Selves, Authentic Selves og Multidimensional humans).

Ovenstående billede af taget af forfatteren selv. Figuren kan forestille Gudselver. Efter billedet blev taget brugte jeg appen `LiveCollage` til at redigere billedet.

 

Vi er evig kærlige, perfekte og smukke i den evige tilstand, som vi eksisterer i. Vi mennesker, er de sande skabere af universerne og alt deri. Ikke skabere af universer i denne fysiske og kødlige form, som vi kan mærke, høre og ser omkring os, men skabere i den tilstand, hvor vi er evige intetskønsvæsener, der skaber med fællesskabt rent og kærlig tankeenergi. Vores fysiske krop indeholder sjælen, som er en hologramkopi af vores oprindelige Virkelighedsmenneske. Sjælene eksisterer i Sjælsdimensionen, som er alle højere lysdimensioner (læs mere om sjælen under menuen `Sjælen`). Når en sjæl forlader en/sin kødlige krop på tre dimensioner, går den over i den forståelsedimension, den har. Dette kan være dimensionerne 4-6. Sjælsstilstanden/Sjælsdimensionen er tankeenergien der manipulerer med atomerne, og alt er kodet ude fra Virkelighedsmennesket. Det er vores individuelle bevidsthed, kærlighed, medmenneskelighed og tilgivelsesevne koblet på os i en kødelig rustning kaldet kroppen. Det er alt det gode i os, da vi oprindeligt skaber med fællesskabt ethundrede procent ren og kærlig tankeenergi. Skabelse i den fysiske og kødlige form sker i form af sjælens bevidsthedskraft med oprindelighed i Evighedstilstanden fra et Gudselv. Tankeenergien er inddelt i bevidsthedslag, som har udgangspunkt i Evighedstilstanden.

I ovenstående billede ses Evighedstilstanden med en skare af Virkelighedsmennesker. Billedet er tegnet af min moster.

 

Hver enkelt af os har et Virkelighedsmenneske, hvor vi er evige og kærlige eksisterende i Evighedstilstanden, hvor vi er perfekte, smukke og kærlige i vores individuelle bevidsthedslegemer. Derfor er vores individualitet og vores bevidsthed så unik. Mennesket er unik! Vi er det eneste væsen på jorden, som er i stand til at opfatte, at vi er bevidst om, at vi er bevidste. Vi er de eneste væsener på jorden, som har evnen til at skabe nyt fra tanken både individuelt og i fællesskab og kan vise medmenneskelighed i form af kærlighed og tilgivelse. Vi mennesker, i vores evige tilstand har skabt af et simpel mål. Vi vil prøve at vise vores evige kærlighed til hinanden i en lavere tilstand end Evighedstilstanden, hvilket i dette univers er på et tre dimensionalt plan. I vores evige tilstand elsker vi alle Evighedsmennesker så højt, som vi elsker os selv. På dette lavere plan (i denne lavere dimension) er det sværere at elske hinanden så højt, da tre dimensioner sætter begrænsninger for os og ikke mindst, kan vi i dette plan mærke smerte og sorg på vores kødlige krop. Vi kan mærke, når vi har ondt, og når vi er syge. Vi kan mærke når vi er stressede og kede af det, og alle disse smertelige oplevelser fører os længere væk fra at føle kærlighed. Irritationer, sure og negative mennesker smitter af på os, og negative oplevelser får mange til at glemme kærlighed, og hvad kærlighedens budskab virkelig går ud på. Derfor er det så vigtigt for os mennesker at huske kærligheden. Selvom du går igennem en personlig storm med problemer, dødsfald, og smerter, så må du ikke give op. Hold fast i kærligheden og tro på, at du nok skal komme ud af stormen i god behold. Kærligheden sejrer altid over det onde, selvom ondskab og negative oplevelser påvirker os kraftigere end positive oplevelser. I Evighedstilstanden eksisterer ondskab ikke. Der eksisterer kun os og vores evige kærlighed til hinanden og os selv i ligeværdighed. Dette er en simpel og ufattelig unik skabelsesberetning som adskiller sig meget fra de religiøse trosretningers skabelsesberetning. Der eksisterer dog alligevel ligheder mellem de forskellige skabelsesberetninger.

Vi kan spørge os selv, hvorfor vi har valgt, at skabe et hologrambillede/kopi af os selv i form af sjælen på et lavere plan, men det har vi valgt at gøre fordi, vi ønsker at vise, at kærligheden kan sejre overalt også på lavere dimensioner end Evighedstilstanden. Selv et begrænset tredimensionelt plan, hvor egoistiske træk, mord, ondskab og magtsyge og magtfulde mennesker udnytter de rene sjæle og drager dem ind i ondskabens favn. Ondskaben er ikke en del af den fællesskabte tankeenergi sendt fra vores evige individuelle bevidsthedslegeme i vores evige tilstand, men ondskab er noget, der er kommet til gennem glemsel af kærlighedens budskab ”hernede” i dette plan/denne dimension, og derfor glemmer vi, hvor vi egentlig kommer fra. Vi skal huske, at vi ikke er mennesker på en spirituel rejse. Vi er Virkelighedsmennesker på en bevidsthedsrejse via sjælen i univers-rummene.

Videnskaben siger, at alt er atomer (det faste). New-Agere siger, at alt er energi. I virkeligheden, ”uden for” universerne er begge dele gældende; fast energi. Det faste bevidsthedslegme.